بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند...

همکاران و مسئولین IPD

همکاران و مسئولین IPD

کافی است با کارشناس بیماران بین الملل (IPD ) تماس حاصل فرمائید.

کارشناس IPD بیمارستان علاوه بر پاسخگویی به تمامی سوالات، اطلاعات لازم برای روند بستری و درمان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق تلگرام (Telegram)  و یا واتساپ (WhatSapp) سوالات خود را از مسئولین IPD بپرسید.

هنگام مراجعه به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند، کارشناس بخش بیماران بین‌المللی و پزشکان منتخب در قسمت اورژانس به شما در تشکیل پرونده کمک خواهد کرد.

بهره‌مندی از اتاق های خصوصی با امکانات ویژه از  جمله اینترنت اختصاصی، مانیتورینگ کامل و سیستم احضار پرستار، سیستم های صوتی و تصویری، سرویس های مجهز بهداشتی، تخت همراه و غیره....باعث شده که بیمار و همراهان با آرامش بیشتری دوره درمان خود را طی نمایند.

پزشکان، کادر درمان و پرستارانی که در این بخش حضور دارند، برای تسریع روند بهبود شما، روش‌های درمانی لازم را آموزش می‌دهند.  بدین ترتیب، پس از مراجعت به کشورتان قادر خواهید بود برنامه درمانی خود را دنبال کنید.

تلفن های تماس
  مسئول گردشگری سلامت (خانم سوری حمید) 989389597156
پزشک اول (دکتر شیرمحمدی) 989166120727
پزشک دوم (دکتر کوتی) 989163101670

 

نکته: در زمان ارسال پیام از طریق واتس آپ ، تلگرام ، لطفا نام و نام خانوادگی بیمار و شماره موبایل او ذکر گردد تا مسئول گردشگری بیمارستان بتواند با بیمار جهت خدمت رسانی بهتر در تماس باشد.

پرطرفدارترین ها

دسته بندی ها
آخرین مطالب