گرامیداشت روز پرستار
گرامیداشت روز پرستار
با حضور پرستاران و مسئولین محترم بیمارستان، مراسم گرامیداشت روز پرستار برگزار گردید
در این گردهمایی که با سخنان رئیس هیئت مدیره جناب آقای دکتر فکور، مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر رئیسیان همراه بود، از پرستاران و مسئولین بخش ها قدردانی گردید.
مطالب مرتبط
دسته بندی ها
آخرین مطالب
-
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
1403 مهر 30روش صحیح شستن دست
1403 مهر 30روز پزشک - یکم شهریور
1403 مهر 30تقدیر و تشکر از مدیرعامل محترم بیمارستان بابت رعایت استانداردهای سلامت بیمارستانی
1403 مهر 30درخششی دیگری برای واحدهای بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای
1403 مهر 30