بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند...

معرفی خدمات IPD

معرفی خدمات IPD

ايران در زمينه علم پزشكي پيشرفت هاي قابل توجهي داشته و وجود منابع طبيعي و درماني  نظير آب گرم هاي معدني ، مناطق سرسبز طبيعي و وجود اماكن مذهبي از جمله قطب هاي گردشگري در ايران، سالانه گردشگران زيادي جهت درمان و گردشگری  به خود جذب کرده است .

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند موفق به کسب مجوزهای رسمی و گواهینامه‌های بین‌المللی در جهت رعایت استانداردهای پزشکی جهانی شده است. بنابراین می‌توانید با اطمینان و آرامش خاطر برای دریافت خدمات پزشکی و جراحی به این بیمارستان مراجعه کنید و علاوه بر بهره‌مندی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی شهر اهواز ، برنامه درمان خود را تکمیل نمایید.

فرآیند معاینه، تشخیص و درمان در بیمارستان اروند به سهولت برای شما انجام خواهد شد. در روند پذیرش تا درمان ، ترخیص ، آموزش به بیمار و خدمات بعد از ترخیص نیز تمهیداتی اندیشیده شده است. چندین هتل و مرکز اقامت برای شما و همراهان شما در نزدیکترین فاصله از بیمارستان، نیاز شما به محل استراحت و اقامت همراهان را کاملا برطرف ساخته است.

محل جغرافیایی بیمارستان در مرکز شهر ، باعث دسترسی بسیار آسان شما به این مرکز درمانی و مراکز تفریحی ، سیاحتی ، زیارتی و مراکز خرید گشته است.

 

پرطرفدارترین ها

دسته بندی ها
آخرین مطالب